Майбутнє кожного інтернет проекту залежить від оптимізації. І питання оптимізації слід вирішити ще до початку його розкрутки. Інструментів для цього більш ніж достатньо.
Ключові слова.
При складанні семантичного ядра першою справою фіксуються сторінки, які власне і будуть просуватися в пошукових системах. Як правило, для цих цілей вибирають головну сторінку і кілька сторінок з головного розділу.
Доменне ім’я.
Доменним ім’ям може стати назва фірми. В іншому випадку, воно повинно хоча б відображати суть діяльності вашої компанії. Не слід також затягувати з реєстрацією домену та індексацією в пошукових системах. Від індексації залежатимуть позиції сайту в пошукових системах і кількість відвідувачів з пошукових систем, а стало бути, і популярність сайту.
Унікальний контент.
Самий вірний і природний спосіб підігрівати інтерес публіки до вашого проекту — оригінальний і актуальний контент, бажано укупі з цікавими заголовками. Причому якість заголовків важлива не менше, ніж якість самого матеріалу. Оскільки заголовок — шлях до контенту. І якщо заголовки не інтригують, то і сам матеріал, швидше за все, прочитаний не буде.
Дизайн сайту.
Безсумнівний плюс будь-якого сайту — швидке завантаження сторінок. Відвідувач не любить чекати. А коли сторінки навантажені анімацією і всіляким інтерактивом це неминуче. Само собою, інтерфейс сайту повинен бути зручним і інтуїтивно зрозумілим. В іншому випадку, далеко не кожен відвідувач буде терпіти незручності, які знову ж даремно витрачають його час.
Публікація посилань.
Розміщення посилань на ваш сайт на тематичних ресурсах: блогах або форумах — буде ще одним плюсом, який стимулює активність навколо вашого проекту.
Блогінг.
Відвідувачі в основному охоче йдуть на контакт. І це ще одна можливість привернути аудиторії до вашого сайту. Почніть вести власний блог, де станете розповідати про те, як розвивається ваша компанія, і зможете спілкуватися з цільовою аудиторією неформально.
Статистика.
Щоб на власні очі бачити, як впливає ваша рекламна активність на відвідуваність сайту, користуйтеся даними Google Analytics або Яндекс.Метрика і внутрішніми даними відвідуваності. Особливо важливо відслідковувати ці показники на перших порах. Спостерігайте за тим, звідки йде приплив відвідувачів, які пошукові запити популярні, які сторінки відвідують частіше за інших, а з яких залишають сайт. Спостерігайте і робіть висновки.
Зациклюватися на одному або навіть двох-трьох інструментах не варто. Названі прийоми будуть тим ефективніше, чим більше з них ви будете активно використовувати.
Очень полезная статья) Спасибо за советы, надо обязательно воспользоваться!
Я очень хочу создать свой сайт. Не знаю, конечно, когда получится это сделать, но я обязательно воспользуюсь вашими советами.
Очень хорошая статья, мне понравилась. Советы очень хорошие. Надо будет попробывать создать свой сайт. Конечно же воспользовавшись советами.