Для перевезення безлічі суден, які ще самі не готові до спуску на воду, використовується це унікальне судно
«MV Blue Marlin»
. Цей корабель здатний на багато що: пересунути нафтову платформу, яка належить компанії
«Брітіш Петролеум» Thunder Horse PDQ
, або доставити в порт пошкоджений військовий ракетний корабель, наприклад, такий, як корабель військово-морських сил США
USS Cole
.
Судно
«Blue Marlin»
являє собою напівзаглибний транспортний корабель.
У таких морських суден достатньо обмежена спеціалізація.
Існують напівзаглибні транспортні кораблі, які призначені для переміщення великогабаритних, що відрізняються великою вагою вантажів, наприклад, вони можуть перевозити секції морських платформ і нафтових платформ, підводні човни, крани, судна, причали і так далі. Судно
«Blue Marlin»
має 38 кают, в яких можуть без проблем розміститися 60 осіб, тренажерний зал, сауну та басейн.
У судна
«Blue Marlin»
є свій близнюк — корабель
«MV Black Marlin»
. Обидва судна перебували у власності компанії
«Offshore Heavy Transport»
що спеціалізується на великотоннажних морських перевезеннях, штаб-квартира якої розташована в Осло (Норвегія), з моменту їх спорудження у квітні 2000 року і листопаді 1999 року відповідно. 6 липня 2001, обидва судна були придбані компанією
«Dockwise Shipping»
(Нідерланди).
ВМС США використовували судно
«Blue Marlin»
для перевезення есмінця
USS Cole
назад в Сполучені Штати після того, як корабель був пошкоджений в результаті терористичної атаки терориста-смертника з Аль-Каїди в Адені, в одному з портів. У другій половині 2003 року, судно
«Blue Marlin»
пройшло реконструкцію, в результаті якої була збільшена ємність і додані два двигуни для поліпшення маневреності.
Корабель повторно став до ладу в січні 2004 року. Після проведених удосконалень, судно
«Blue Marlin»
провело доставку нафтової платформи
«Thunder Horse PDQ»
вагою 60000 тонн, в Корпус-Крісті, штат Техас.
У липні 2005 року судно «Blue Marlin» перевезло нафтоперегінний завод «Snohvit» , доставивши його від будівельного майданчика в Кадісе в Хаммерфест, подорож тривала одинадцять днів. Це транспортування стало основою одного з сюжетів телевізійного шоу «Extreme Engineering» на телевізійному каналі «Discovery Channel» , а також ТБ-шоу «Mega Movers» , яке вийшло на каналі «History Channel» .
У листопаді 2005 року судно
«Blue Marlin»
вийшло з порту Корпус-Крісті, штат Техас, для переміщення радара морського базування
Х
-діапазону в Адак, Аляска, через південний край Південної Америки і Перл-Харбор, Гаваї. Судно прибуло в Перл-Харбор 9 січня 2006, пройшовши 15000 миль. У січні 2007 року судно
«Blue Marlin»
було найнято для перевезення двох самопідйомних бурових установок,
Rowan Gorilla VI
і
GlobalSantaFe Galaxy II
, з Галіфаксу в Північне море.
Специфікації судна «Blue Marlin» (
Початкові специфікації.
):
- Довжина:
217 метрів (712 футів);
- Довжина між перпендикулярами:
206,5 метрів (677 футів);
- Максимальна ширина:
42 метри (138 футів);
- Висота борту:
13,3 метрів (44 футів);
- Осадка по літню вантажну марку:
10 м (33 футів);
- Вантажопідйомність:
56 000 метричних тонн;
- Глибина занурення на палубі:
10 метрів (33 футів);
- Вільна довжина палуби:
178,2 і 157,2 метрів (585 або 516 футів);
- Вільна площа палуби:
більш 7215 квадратних метрів (77660 квадратних футів);
- Потужність головного двигуна:
12640 кВт;
- Потужність підрулючого пристрою:
2000 кВт;
- Крейсерська швидкість:
14.5 вузлів
- Крейсерська дальність:
25,000 nautical miles (46,000 km; 29,000 mi)
- Розміщення:
55 осіб
- Місце побудови:
CSBC, Гаосюн
Специфікації після 2004 року (
після проведення удосконалень
):
- Глибина:
13,3 метрів (44 футів);
- Максимальна осадка при виході з порту:
10 метрів (33 футів);
- Максимальна осадка занурення:
29,3 метрів (96 футів);
- Палубна площа:
63×178,2 метрів (207×584,6 футів);
- Загальна палубна площа:
11 227 квадратних метрів (120 850 квадратних футів);
- Вихід рушіїв:
4500 кВт кожний.
Вот это мощь. Если бы мне кто-то рассказал,а не я увидел бы на этих фото, никогда бы не поверил. Очень впечатляет