Що необхідно дізнатися про цільову аудиторію до початку графічного дизайну?

Що необхідно дізнатися про цільову аудиторію до початку графічного дизайну?

Автор TechDude

Категория: Все інше

Що необхідно дізнатися про цільову аудиторію до початку графічного дизайну?

Поговоріть з вашими існуючими клієнтами, щоб виявити характеристики вашого цільового ринку.

Навчання все про можливі цільовому ринку вашої компанії перед початком процесу графічного дизайну для рекламних матеріалів дає найкращі шанси, щоб привернути увагу перспективних покупців і спокушати їх, щоб купити пропозиції вашої компанії. Якщо конструкція не звертається до вашого цільового ринку, ваші потенційні клієнти можуть перейти до ваших конкурентів. Насамперед проведіть брендінг території.

Поточний в порівнянні з потенційними клієнтами

Знаючи, чи потребує конструкція для того щоб звернутися до поточних або потенційних клієнтів допомагає визначити обсяг інформації, необхідної, щоб переконати їх купити. Поточні клієнти вже мають уявлення про те, що ви продаєте, але потенційні покупці потребують додаткової інформації, щоб зрозуміти, що ви пропонуєте, і навіщо їм це потрібно. рекламних конструкцій Вашої компанії потрібно побудувати довіру і довіру до нього, тому що потенційні покупці можуть не знати вашу репутацію або бути не знайомі з вашим брендингом.

Демографія

Визначення демографію вашої цільової аудиторії важливо, тому що кожен аспект маркетингових матеріалів або веб-сайт для вашої компанії повинні говорити на цьому ринку. Шукайте загальні характеристики, такі як стать, вік, сімейний або сімейний стан, рівень доходу, економічний стан, тип особистості та цінності. Ця інформація впливає на рішення як основні, яких колірна схема для використання в конструкції. Наприклад, якщо ваш демографічні дослідження визначає, що багато хто з ваших клієнтів екстраверти, планується використовувати яскраві кольори; інтроверти віддають перевагу легше, тихіше тони. Якщо ваш дизайн повинен звернутися до людей похилого віку, використовувати більш світлі кольори і більший тип, але і для молодих глядачів, колірна схема, яка включає в себе металеві або перламутрові відтінки добре працює.

Потреби

Образність Вашої компанії повинна враховувати потреби, проблеми і завдання потенційних клієнтів, щоб змусити їх зупинитися і звернути увагу. Визначте, як ваш продукт або послуга задовольняє потреби вашого клієнта і дізнатися, які функції і переваги найбільш важливі для них. Потім ви можете вибрати графіку і розробити копію в вашому дизайні, який підкреслює ці особливості.

Конкуренти

Огляд маркетингових матеріалів і присутність в Інтернеті успішних конкурентів може допомогти вам краще зрозуміти свій цільовий ринок, особливо якщо ваша компанія і ваші конкуренти, як звернутися до тих же типам клієнтів. Подивіться, як ваша конкуренція використовує графіки, макет і копію, щоб переконати перспективи купити. Це допоможе вам визначити методи, які вони використовують, щоб ви могли реалізувати ефективну конструкцію, щоб захопити частку ринку.

16 Январь 2017

Оставь свой комментарий!

rss
Про блог
TechDude.Blog – персональний блог, который не имеет одной конкретной тематики. Тут вы найдете интересные и полезные статьи про: интернет, гаджети, музику, видео, спорт, искусство, web и социальные сервисы.
Надеемся, что Вам понравиться!
Подпишитесь на обновления блога и получайте свежие новости на свой E-mail. Введите свей e-mail тут:


Флаг
Розмовляй українською!
Якщо вважаеш потрібним зберегти українську мову – просто розмовляй українською. УкрЦентр